Linkbuilding Strategies, je leest er veel over. Maar welke strategie en welke niet? Linkbuilding is altijd een hoofdbestanddeel van zoekmachineoptimalisatie (SEO) geweest. In de 23 jaar dat Google bestaat, zijn strategieën voor linkbuilding geëvolueerd tot geavanceerde praktijken.
Aanvankelijk was het aantal links de naam van het spel. Hoe meer links uw site had, hoe hoger deze werd gerangschikt op pagina’s met zoekresultaten van zoekmachines (SERP’s). Tegenwoordig richt Google zich op kwaliteitslinks versus kwantiteit om ervoor te zorgen dat websites met waardevolle inhoud hoger worden gerangschikt.
Deze verschuiving in focus heeft linkbuilding tot een langdurig maar vitaal proces gemaakt.
Linkbuilding Strategies in 2023
Websites hebben kwaliteitslinks nodig om Hoog te rangschikken in Google, maar site-editors linken niet langer naar een pagina ‘zomaar’. Wij als linkbuilders moeten ons nu concentreren op het realiseren van relevante sites voor backlinks en het bieden van waardevolle inhoud voor die doelgroep.
De dag van vandaag moeten linkbuilders tijd, aandacht en energie steken in het bouwen van duurzame Linkbuilding Strategies om hun websites in de SERP’s te helpen rangschikken.
Strategieën voor linkbuilding vergen wat werk vooraf, maar als je eenmaal de basis hebt gelegd, ben je klaar voor aanzienlijk succes. Overweeg de volgende stappen om uw strategie voor linkbuilding te maken.
Analyseer uw website .
Voordat u bepaalt welke sites u wilt nastreven of hoeveel links u wilt ontvangen, moet u weten wat uw site goed doet en wat niet goed doet. Bepaal of u zich moet concentreren op backlinks of zoekwoordonderzoek (of beide). Als u eenmaal weet wat uw site mist, kunt u middelen opbouwen om uw Linkbuilding Strategies te ondersteunen.
- Bepaal je doelgroep
- Door uw publiek te begrijpen , kunt u een lijst maken van andere sites die ze mogelijk bezoeken.
- Kijk eerst naar demografie, gedrag en interesses
- Wat vindt je publiek belangrijk?
- Hoe zoeken ze naar antwoorden?
- Waar zijn ze in geïnteresseerd dat betrekking heeft op uw product of dienst?
- Controleer uw bestaande inhoud .
- Zoek naar blogberichten en andere pagina’s waarnaar andere sites mogelijk willen linken.
- Houd er rekening mee dat de meeste site-eigenaren geen links naar productpagina’s plaatsen, omdat dit lijkt op spam en advertorial.
- Zoek in plaats daarvan naar pagina’s in de toptrechter die educatief zijn. Kijk vervolgens naar de inhoud van uw concurrent.
Link Building Pakketten
Onze link building pakketten bieden een breed scala aan link metrieken, hoeveelheid backlinks en een algemene korting in vergelijking met individuele link aankopen. Wij bouwen onze website zelf waar u links gaan op staan. Deze websites zijn zeer relevant aan uw producten en diensten. We gebruiken hiervoor de Tiered Linkbuilding techniek zodat de links naar uw website nog sterker worden. Daarnaast plaatsen we ook blogs op zeer relevante websites.
Backlinks pakketten
Backlinks verzamelen is net zoals SEO een lange termijnstrategie. Het is niet zo als je vandaag 50 backlinks krijgt dat je volgende week 5 plaatsen zal gestegen zijn in de ranking van Google. Wij bevelen onze klanten aan om het resultaat van linkbuilden pas na 6 maand te evalueren. Het beste rendement van uw campagne merk je maar pas op na een half jaar. Wij werken met pakketten per maand, die maandelijks opgezegd kunnen worden.
Onze maandelijkse pakketten
Handmatige Linkbuilding uitbesteden is net zoals SEO een lange termijnstrategie. Het is niet zo als je vandaag 50 backlinks krijgt dat je volgende week 5 plaatsen zal gestegen zijn in de ranking van Google. Wij bevelen onze klanten aan om het resultaat van linkbuilden pas na 6 maand te evalueren. Het beste rendement van uw campagne merk je maar pas op na een half jaar. Wij werken met pakketten per jaar, die maandelijks, per kwartaal of jaarlijks kunnen betaald worden.
Wat is een linkbuilding pakket
Een Linkbuilding pakket bestaat uit een groep gegarandeerde links maandelijks worden geplaatst in voor een vaste prijs. Bij normale linkbuilding diensten betaal je voor elke individuele link. Linkbuilding pakketten hebben een aantal verschillende links in het pakket. Je betaalt gewoon de vaste prijs van het pakket.
Wij bieden linkbuilding pakketten aan per maand. Wij plaatsen voor onze klanten backlinks op zeer relevante websites die we zelf ontwerpen. Deze sites hebben een hoge DA en DR waarde.
Voorbeeld 1:
Backlinks en bedrijfsinfo op de homepage van relevante websites, zie voorbeeld van een relevante website
Voorbeeld 2:
Backlinks in de vorm van een blog op relevante websites, zie voorbeeld van een blog
Voorbeeld 3:
Tiered linkbuilding: Backlinks op relevante websites gebouw volgens Multi Tier, zie voorbeeld
Strategieën voor linkbuilding versus tactieken
Voordat we ingaan op Linkbuilding Strategies, is het absoluut noodzakelijk om het verschil tussen tactieken en strategieën door te nemen . Zo vaak verwarren mensen de twee, denkend dat ze hetzelfde zijn. Hoewel ze nauw verwant zijn, hebben ze hun verschillen. Een strategie wordt gedefinieerd als een actieplan. Het gaat meestal om een langetermijndoel en hoe je dat gaat bereiken.
Stel dat uw bedrijf ernaar streeft om meer organisch verkeer naar de website te genereren. Een strategie die u zou kunnen hebben, is om uw aanwezigheid op sociale media te vergroten. De strategie is in dit geval niet het einddoel, maar een manier om het einddoel te bereiken.
Een tactiek wordt gedefinieerd als de stap naar het bereiken van een strategie. Tactieken hebben veel kortere tijdlijnen dan strategieën en hebben een nauwkeurig doel. Om verder te gaan met het voorbeeld van de socialemediastrategie, zou een tactiek zijn om drie keer per week op specifieke socialemediaplatforms te posten.
Een ander voorbeeld van een tactiek zou zijn om meer sociale video’s te maken om de betrokkenheid te vergroten. Nu het verschil tussen strategie en tactiek is uitgelegd, gaan we dieper in op strategieën voor linkbuilding.
Strategieën voor het bouwen van toplinks
Zoals met alle Linkbuilding Strategies, is het essentieel om er een te bouwen met uw einddoel in gedachten. Linkbuilding kost tijd, moeite en geduld. Naarmate uw campagne vordert, moet u uw strategieën opnieuw evalueren om te begrijpen wat wel en niet werkt.
Hieronder staan enkele Linkbuilding Strategies die u nu kunt implementeren.
Publiceer linkwaardige inhoud
U moet inhoud maken waarnaar mensen links willen bouwen. Linkwaardige inhoud heeft een brede aantrekkingskracht en bevindt zich hoogstwaarschijnlijk bovenaan de marketingtrechter. De meeste redacteuren willen linken naar pagina’s die relevant zijn voor hun publiek, dus hoe relevanter uw pagina is voor hun publiek, hoe groter de kans dat ze ernaar linken.
Linkwaardige inhoud is ook educatief en informatief. Het lost een veelvoorkomend probleem op of beantwoordt veelvoorkomende vragen die een publiek zou kunnen hebben. Veel SEO-experts bouwen echter linkwaardige inhoud door veelgestelde vragen te beantwoorden.
Dat wil zeggen, om backlinks te krijgen, moet uw inhoud niet alleen vragen beantwoorden en problemen oplossen, maar ook op een unieke manier.
Voorbeelden van linkwaardige content zijn:
- How-to-artikelen.
- Gegevens en trends.
- Onderzoek dat uw branche ten goede komt.
- Educatieve inhoud.
- Vermaak.
- Inspirerende inhoud.
- Groenblijvende inhoud.
Door vervolgens de verschillende hierboven genoemde tactieken te doorlopen, kunt u plannen met welke inhoud u wilt beginnen en hoeveel u nodig heeft. Als het uw strategie is om meer linkwaardige inhoud te maken, kunt u uw bestaande inhoud controleren om te begrijpen waar u hiaten heeft.
Bereikbaarheid
Outreach is het vragen aan een site om een backlink. Wanneer u inhoud maakt die een link waard is, is het essentieel om die inhoud te delen met sites waarvan u denkt dat ze er baat bij zouden hebben. Het verkrijgen van een backlink van sites met een hoge autoriteit is een manier om Google te vertellen dat uw site een autoriteit is op een bepaald gebied.
Deze backlinks fungeren als “vertrouwensbetuigingen” van de ene site naar de andere. Bovendien kunnen backlinks van verschillende sites helpen om uw doelgroep uit te breiden en nieuwe potentiële klanten naar uw website te halen. Outreach bestaat vaak uit SEO-specialisten die artikelen naar een site-editor sturen waarin wordt uitgelegd waarom zij baat zouden hebben bij hun artikel.
Er zijn echter veel verschillende tactieken die outreach kan bereiken, waaronder:
- Persberichten om links van relevante sites te verkrijgen.
- Promoot nieuwe inhoud.
- Zoek links in bestaande inhoud.
- Los niet-gekoppelde vermeldingen op.
de jusite Linkbuilding Strategies kunnen helpen bij het smeden van professionele relaties tussen SEO’s en site-editors.
Hoewel outreach een eenvoudige praktijk lijkt, zijn er best practices voor outreach waarvan u op de hoogte moet zijn:
- Personaliseer al uw outreach . U wilt geen algemene berichten verzenden.
- Houd het kort en to the point . Site-editors hebben niet veel tijd om door een lange e-mail te bladeren.
- Leg uit waarom het voor hen voordelig is om naar uw site of artikel te linken .
- Geef de ankertekst voor hen op . Hoe gemakkelijker je het ze maakt, hoe beter.
Doe nieuwswaardige dingen
Veel publicaties hebben bijvoorbeeld een groot publiek, waarvan sommige naar uw site worden geleid. Bovendien zijn veel publicaties autoriteiten op hun gebied, en een backlink van hen kan Google een heel eind op weg helpen. Hoewel u misschien denkt dat alles wat uw bedrijf doet als nieuwswaardig kan worden beschouwd, is het essentieel om na te denken over wat relevant is voor uw bedrijf en uw doelpublicatie.
Technische SEO
Een manier om links te krijgen, is door een technische audit uit te voeren op uw backlinks.
- Soms breken links.
- Pagina’s gaan naar beneden.
- En site-editors zijn zich er niet van bewust dat links naar uw site niet meer werken.
Door een backlink-analyse op uw site uit te voeren, kunt u op de hoogte blijven van hoe uw backlinks werken.
Enkele tactieken in deze Linkbuilding Strategies zijn:
- Gebroken links vinden : u kunt de site-editor een e-mail sturen met de juiste link, met vermelding van de waarde die deze toevoegt aan hun site.
- 404’s oplossen : u kunt een geheel nieuwe link naar een vergelijkbare pagina plaatsen.
- Omleidingen verwijderen : Zorg ervoor dat eventuele omleidingen naar de eindbestemming linken. Verwijder waar mogelijk omleidingsketens.
- HTTP vs. HTTPS : als u onlangs naar HTTPS bent gemigreerd, zorg er dan voor dat alle links worden bijgewerkt vanaf HTTP.
- Het oplossen van deze problemen helpt om de verbinding van de ene site naar de andere te herstellen.
Een omleidingslink of een link naar een 404-pagina heeft bijna geen waarde ; het is belangrijk om deze links terug te winnen om organisch verkeer naar uw site te stimuleren.
Bovendien maakt het repareren van deze links het voor bots gemakkelijker om uw site te crawlen en te indexeren.
Gedachtenleiderschap
Een thought leader is iemand in een branche die als een expert wordt beschouwd. Ze publiceren consequent nieuwe inhoud en komen met nieuwe ideeën over hun branche. Als gevolg hiervan zullen veel mensen ze waarschijnlijk vertrouwen en hun inhoud als bewijs gebruiken. Zoals u kunt zien, kan een thought leader in uw branche veel voordelen hebben.
Thought leadership-inhoud kan ook helpen bij uw ranking in Google. Hoe meer mensen naar uw inhoud als bron verwijzen, hoe meer Google u als autoriteit zal beschouwen. Google wil zijn gebruikers nuttige inhoud aanbieden en inhoud met leiderschap op het gebied van denken is precies in dat straatje.
Overweeg de volgende tactieken om succesvol te zijn als een succesvolle thought leader :
- Gastbloggen op relevante sites.
- Antwoorden plaatsen op Q+A-sites.
- Content creëren op sociale media.
- Online lessen of certificeringen maken.
- Lezers op de hoogte houden van het nieuws in de branche.
- Een webinar of podcast hosten.
- Onthoud dat thought leadership begint met origineel onderzoek, het opbouwen van een solide aanwezigheid en het up-to-date houden van nieuws uit de branche.
Linkbuildingstrategie om te vermijden
Als we het hebben over Linkbuilding Strategies die werken, is het niet meer dan eerlijk om kort in te gaan op de strategie voor linkbuilding die u moet vermijden. Proberen om alle mogelijke links te krijgen, is niet duurzaam of biologisch.
De tactieken die deze strategie gebruikt, worden door Google beschouwd als spampraktijken en als u ze gebruikt, kan uw site worden bestraft.
Deze black hat-tactieken omvatten:
- Backlinks van lage kwaliteit kopen.
- Backlinks spammen in commentaarvelden.
- Schema’s koppelen.
- Misleidende omleidingen.
- Hoewel u misschien denkt: “hoe meer links, hoe beter”, is het belangrijk om te onthouden dat Google prioriteit geeft aan de relevantie tussen links.
Probeer in plaats van voor een bepaald aantal links te gaan, gezaghebbende en relevante links naar uw site te vinden.Zoals eerder vermeld, kost Linkbuilding Strategies tijd en geduld. Het is geen “instellen en vergeten” taak.
Met een goed doordachte strategie uit de bovenstaande lijst en de implementatie van tactieken om deze te ondersteunen, kan uw site de komende maanden echter op weg zijn om veel backlinks te verdienen.
Meer middelen:
EAT & Link Building: een gids voor het evalueren van vooruitzichten
Hoe de kwaliteit van de site voor linkbuilding te identificeren
Gids voor Linkbuilding Strategies: hoe u links kunt verwerven en verdienen die uw SEO een boost geven
Hoe bouwt u een band op met redacteuren en krijgt u gastcontent gepubliceerd?
Gastschrijver zijn voor vakbladen is een geweldige manier om jezelf als thought leader te profileren en zelfs geloofwaardige backlinks te verdienen. Een band opbouwen met redacteuren is echter gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Schrijven voor vakbladen, tijdschriften, blogs of nieuwswebsites heeft een onmiskenbaar rendement.
Niet alleen vestigt het de schrijver of het merk als een thought leader, maar het creëert ook de mogelijkheid om een nieuw publiek te veroveren en nieuwe klanten aan te trekken.
Vanuit SEO-perspectief is gastschrijven ook een waardevolle en organische manier om geloofwaardige backlinks te verdienen en verkeer naar uw website te leiden.
In wezen is het een win-winsituatie. Vakpublicaties ontvangen goed onderzochte, goed geschreven inhoud en in ruil daarvoor krijgt u de kans om uw ideeën aan een relevant publiek te presenteren.
Gastschrijverschap brengt echter heel wat uitdagingen met zich mee, vooral wanneer redacteurs en contentmakers ineenkrimpen zodra ze de woorden “gastbericht” lezen.
Deze afkeer is niet geheel onterecht. Redacteuren en content creators over de hele linie hebben gemiste verwachtingen en geschonden vertrouwen ervaren als het gaat om het uitwisselen van content.
Uitdagingen bij het schrijven voor branche-redacteuren
Gastschrijven voor uitgevers is een uitdaging omdat “gastposten” of “gastbloggen” terecht een slechte reputatie hebben gekregen.
In mei 2017 gaf Google een waarschuwing over het accepteren van gastartikelen van grootschalige linkcampagnes, omdat het een toename zag van spammy links in deze artikelen.
Hoewel Google in diezelfde waarschuwing duidelijk stelde dat het gastartikelen die “gebruikers informeren, het publiek van een andere site informeren of uw doel of bedrijf onder de aandacht brengen” niet ontmoedigt.
Helaas is de eerste uitdaging van gastschrijven, of het nu is om thought leadership tot stand te brengen of geloofwaardige backlinks te verdienen, het overwinnen van sommige van deze slechte PR.
Een andere uitdaging bij het schrijven voor branche-redacteuren is simpelweg het overwinnen van hun heuristiek of cognitieve vooroordelen.
Redacteuren worden voortdurend gebombardeerd met voorstellen voor bijdragen. Ze ontvangen dagelijks slecht geschreven, irrelevante of spammy content, wat zorgt voor snelle beslissingen en korte impressies.
Sommigen hebben ook al vaste schrijvers, inhoudskalenders en volle agenda’s.
Na het bekijken van deze uitdagingen lijkt het misschien een gok om een gastmedewerker te worden, maar vrees niet! Er zijn drie eenvoudige stappen die u kunt nemen in uw samenwerking met redacteuren om vanaf het eerste artikel een goede verstandhouding op te bouwen en een vaste medewerker te worden.
1. Zet de toon vanaf het begin
In elke communicatie met een redacteur, of het nu een outreach is of het indienen van uw eerste artikel, is het cruciaal om de toon te zetten in uw overeenkomstige berichten. Hoewel het misschien fundamenteel lijkt, kunnen deze berichten bepalen hoe een redacteur je schrijfvaardigheid en competentie ziet, lang voordat je ooit je eerste alinea hebt gelezen.
Hier volgen enkele praktische ideeën om de toon te zetten en een goede eerste indruk te maken:
- Wees professioneel van toon.
- Vermijd taalgebruik dat te informeel of te formeel lijkt, en maak in plaats daarvan duidelijk dat u geïnteresseerd bent in een samenwerking met de redacteur om een stuk te publiceren.
- Wees beknopt in uw taalgebruik.
- Redacteuren corresponderen voortdurend met anderen en zullen directe vragen en mededelingen die gemakkelijk visueel te navigeren zijn op prijs stellen.
Wees menselijk in benadering.
Hoewel het verleidelijk kan zijn om te focussen op professionaliteit in je berichten, is het belangrijk om te laten zien dat je menselijk bent. Zoek manieren om uw berichten te personaliseren, of leef mee met redacteuren die het druk hebben.
Beoefen wederkerigheid in de communicatie. Maak duidelijk dat u waardeert wat de redacteur voor u doet door uw werk te beoordelen en te publiceren en zorg ervoor dat u hen inhoud van hoge kwaliteit levert. Verduidelijk de verwachtingen indien nodig.
Als een artikel wordt afgewezen, vraag dan om meer opheldering over de eisen of verwachtingen van de redacteur en waar u misschien de plank heeft misgeslagen.
Houd u aan de tijdlijnen.
Ongeacht of er een directe deadline was of een afgesproken tijdschema, redacteuren houden er niet van zich af te vragen waar een stuk inhoud is of het op te sporen.
In al uw communicatie moet u ervoor zorgen dat uw berichten geen fouten bevatten. Er is immers geen grotere manier om een redacteur te verontrusten dan door slecht geschreven e-mails te versturen.
2. Ken de fase van de relatie
Dit is misschien wel de meest over het hoofd geziene stap in het opbouwen van een relatie met redacteuren. Niet alle relaties met redacteuren zijn hetzelfde, en moeten ook niet als zodanig worden behandeld. Sommige vereisen meer tijd, aandacht voor details en communicatie dan andere.
Redacteuren kunnen worden onderverdeeld in deze drie categorieën op basis van waar de relatie zich bevindt, wat u van de relatie kunt verwachten en hoe u het beste aan de verwachtingen van de redacteur kunt voldoen:
De vormingsfase staat voor het verzenden van het eerste artikel naar een nieuwe redacteur. Het is een kritieke fase die de meeste tijd en aandacht vergt. Zorg er in dit stadium voor dat u de richtlijnen van de redacteur vindt of verduidelijkt.
Sommige redacteuren hebben meerdere pagina’s met richtlijnen en een exact aantal woorden dat ze willen dat je volgt. Anderen zeggen gewoon: “Stuur het artikel.”
In het laatste geval is het goed om niet te hard aan te dringen op richtlijnen, want de redacteur heeft die misschien niet uitgewerkt en door aan te dringen kunnen ze denken dat je een behoeftige schrijver bent, wat een afknapper kan zijn.
Het is ook een goed idee om bij het indienen van het eerste artikel aan te bieden om eventueel wijzigingen aan te brengen. Dit kan ervoor zorgen dat redacteuren meer geneigd zijn om met je samen te werken, zelfs als je artikel een paar aanpassingen nodig heeft, in plaats van het direct af te wijzen.
De progressiefase vindt plaats nadat uw eerste artikel is geaccepteerd en gepubliceerd. Het is representatief voor uw relatie met een redacteur voor de eerste paar artikelen.
Zodra een artikel live is gegaan, is het belangrijk om het volgende artikel te benaderen zonder aan te nemen dat de redacteur automatisch meer inhoud wil ontvangen.
Een manier om dit aan te pakken is een week wachten, de redacteur bedanken voor het publiceren van je eerste stuk, en vragen of ze geïnteresseerd zijn in het ontvangen van een ander stuk. Het aanbieden van nieuwe onderwerpen in deze correspondentie kan de bezorgdheid wegnemen als de redacteur bijzonder terughoudend is.
Als je meer artikelen begint te sturen, zorg er dan voor dat je aantekeningen maakt over de voorkeuren van de redacteur.
Als de redacteur zich zorgen maakt over het formaat, een bepaald type bron of onderwerp, neem daar dan nota van en pas uw inhoud daarop aan vestigen
De vestigingsfase staat voor het worden van een regelmatige bijdrage aan een publicatie. Op dit punt moet je vertrouwd zijn met de voorkeuren en inhoudelijke normen van de redacteur.
In ruil daarvoor raakt de redacteur meestal meer vertrouwd met jou en je schrijfstijl. Hoewel deze fase de minste tijd en communicatie van de drie vereist, gaat een eenvoudig “dank je wel” ver. Bedank redacteuren wanneer uw artikelen live gaan, omdat ze uiteindelijk niet verplicht zijn uw inhoud te publiceren en deze actie dient om wederzijds respect en waardering tot stand te brengen.
In dit stadium, als een artikel wordt afgewezen of als u op meningsverschillen stuit over bronnen of schrijfnuances, moet u uw gevechten verstandig kiezen en onnodige tegenwerking vermijden. In wezen moeten jullie prioriteiten bestaan uit het blijven sturen van consistente, kwalitatieve inhoud en het onderhouden van de integriteit van jullie relatie.
3. Lever onmiskenbare waarde
Als het gaat om het opbouwen van een band met redacteuren op elk moment in de relatie, kan het leveren van waarde niet genoeg worden benadrukt. Als gastschrijver wordt u uitgenodigd om inhoud te publiceren op de publicatie of website van iemand anders. Deze daad van vertrouwen moet altijd worden beantwoord met de kwaliteit van de inhoud die het verdient.
Zorg er daarom voor dat u bij het bedenken van een onderwerp het publiek van de publicatie centraal stelt. Het kan gemakkelijk zijn om na een tijdje schrijven voor een publicatie zelfgenoegzaam te worden en het oorspronkelijke publiek uit het oog te verliezen.
Blijf ook op de hoogte van trends en nieuws uit de sector. We leven in een dynamische wereld, en redacteuren zullen eerder geneigd zijn een stuk inhoud te accepteren en te waarderen dat betrekking heeft op relevante kwesties van vandaag dan een oververzadigd, reeds lang bestaand onderwerp.
Wees ten slotte betrouwbaar. Redacteuren hebben veel op hun bord, en als je jezelf neerzet als een thought leader die consistente, goed geschreven inhoud levert, dan zul je zeer gewaardeerd worden door een verscheidenheid aan uitgevers.
Kortom, een band opbouwen met uitgevers is geen gemakkelijke taak. Het vereist veel proeven om de verwachtingen van een redacteur te overtreffen en eventuele vooroordelen te omzeilen.
Maar als het goed wordt gedaan, levert het opbouwen van relaties met verschillende sectorpublicaties en het indienen van kwaliteitsinhoud een hoog rendement op. Het kan u of uw merk vestigen als thought leader binnen uw branche, uw expertise onder de aandacht brengen van een relevant publiek, organische backlinks naar uw website winnen, leiden tot netwerkmogelijkheden, en nog veel meer.
Dus als het gaat om het opbouwen van vertrouwen en relaties met redacteuren, moet u deze drie stappen niet over het hoofd zien.