Tom Cosyns BV

Tom Cosyns BV

Online vindbaarheid

Online vindbaarheid verhogen? Dat kan, laat u bijstaan door onze experts. Naast de juiste SEO is linkbuilding van groot belangrijk om de Online vindbaarheid van je website te verhogen. Linkbuilding is een essentieel onderdeel binnen uw SEO-strategie. De kracht van interne links. Het opbouwen van een natuurlijk linkprofiel. Wat is het verschil tussen externe en interne linkbuilding? Hoe werkt linkbuilding? We leggen het je uitgebreid uit op deze pagina. Wilt u hulp bij uw linkbuilding? Schakel dan linkbuilding-uitbesteden.be  in voor advies op maat.

Online vindbaarheid verhogen met linkbuilding

Wat is precies linkbuilding? Laten we even de definitie op een rijtje zetten. Linkbuilding is het actief verwerven van backlinks van externe websites naar uw website. Dit klinkt misschien wat vaag, maar het doel van linkbuilding is het opbouwen van een spreekwoordelijke vertrouwensband met zoekmachines zoals Google. Wanneer Google uw website vertrouwt, zal de positie van uw website in de zoekresultaten van Google verbeteren. En we weten inmiddels dat een hoge positie in Google erg belangrijk is voor de vindbaarheid van uw website.

Verschil backlinks en verwijzend domein

Backlinks en verwijzende domeinen zijn termen die je veel zult tegenkomen als je je gaat verdiepen in linkbuilding. Referring domains, ook wel verwijzende domeinen genoemd, zijn domeinen die naar jouw website linken. Deze link wordt een backlink genoemd. Het kan zijn dat je van één domein meerdere backlinks krijgt, van verschillende pagina’s. Daarom is het aantal backlinks vaak hoger dan het aantal verwijzende domeinen. Om meer autoriteit op te bouwen is het aantal verwijzende domeinen belangrijker dan het aantal backlinks. Het is beter om twee links van twee verschillende websites te krijgen, dan vier links van één website.

Link Building Pakketten

Onze link building pakketten bieden een breed scala aan link metrieken, hoeveelheid backlinks en een algemene korting in vergelijking met individuele link aankopen. Wij bouwen onze website zelf waar u links gaan op staan. Deze websites zijn zeer relevant aan uw producten en diensten. We gebruiken hiervoor de Tiered Linkbuilding techniek zodat de links naar uw website nog sterker worden. Daarnaast plaatsen we ook blogs op zeer relevante websites.

Backlinks pakketten

Backlinks verzamelen is net zoals SEO een lange termijnstrategie. Het is niet zo als je vandaag 50 backlinks krijgt dat je volgende week 5 plaatsen zal gestegen zijn in de ranking van Google. Wij bevelen onze klanten aan om het resultaat van linkbuilden pas na 6 maand te evalueren.  Het beste rendement van uw campagne  merk je maar pas op na een half jaar. Wij werken met pakketten per maand, die maandelijks opgezegd kunnen worden.

Onze maandelijkse pakketten

Handmatige Linkbuilding uitbesteden is net zoals SEO een lange termijnstrategie. Het is niet zo als je vandaag 50 backlinks krijgt dat je volgende week 5 plaatsen zal gestegen zijn in de ranking van Google. Wij bevelen onze klanten aan om het resultaat van linkbuilden pas na 6 maand te evalueren.  Het beste rendement van uw campagne  merk je maar pas op na een half jaar. Wij werken met pakketten per jaar, die maandelijks, per kwartaal of jaarlijks kunnen betaald worden.

Linkbuilding pakket

Wat is een linkbuilding pakket

Een Linkbuilding pakket bestaat ​​uit een groep gegarandeerde links maandelijks worden geplaatst in voor een vaste prijs. Bij normale linkbuilding diensten betaal je voor elke individuele link. Linkbuilding pakketten hebben een aantal verschillende links in het pakket. Je betaalt gewoon de vaste prijs van het pakket.

Wij bieden linkbuilding pakketten aan per maand. Wij plaatsen voor onze klanten backlinks op zeer relevante websites die we zelf ontwerpen. Deze sites hebben een hoge DA en DR waarde.

Voorbeeld 1:

Backlinks en bedrijfsinfo op de homepage van relevante websites, zie voorbeeld van een relevante website

Voorbeeld 2:

Backlinks in de vorm van een blog op relevante websites, zie voorbeeld van een blog

Voorbeeld 3:

Tiered linkbuilding: Backlinks op relevante websites gebouw volgens Multi Tier, zie voorbeeld 

De voordelen van linkbuilding

Linkbuilding is een belangrijk onderdeel van SEO om de vindbaarheid van je website te vergroten. We geven je drie voordelen van linkbuilding:

Online vindbaarheid

Meer online autoriteit krijgen

Het verkrijgen van online autoriteit is een van de belangrijkste pijlers binnen linkbuilding. We noemen dit Domain Authority (DA). Hoe meer domein autoriteit een website heeft, hoe beter het is voor de vindbaarheid van je website. Websites met een hogere autoriteit zijn volgens zoekmachines van toegevoegde waarde, waardoor je hoger wordt weergegeven. Bij elke follow link wordt domein autoriteit doorgegeven. Hoe hoger de DA van de website is die naar u linkt, hoe beter dit is voor de DA van uw website, er wordt meer waarde doorgegeven.

Verbeter uw online vindbaarheid

We benadrukken vaak de online vindbaarheid van je website. Meer dan 90% van de zoekers op Google kijkt niet verder dan de eerste pagina. Het is dus bijna funest voor uw website als deze niet op de eerste pagina wordt gevonden. Ben je aangewezen op organische zoekresultaten, dan is de online vindbaarheid een nog grotere uitdaging dan wanneer je Google Ads inzet. Gelukkig is je online vindbaarheid te beïnvloeden. Er zijn veel manieren om de online vindbaarheid van je website te vergroten. Linkbuilding strategie is zo’n manier om de online vindbaarheid positief te beïnvloeden.

Meer verkeer op uw website

Zoals hierboven beschreven kijken negen van de tien mensen alleen op de eerste pagina van Google. Als uw website net buiten die eerste pagina valt, moet hij voor één bezoeker concurreren met de hele tweede pagina. De kans om veel bezoekers te krijgen neemt enorm af. En bezoekers zijn belangrijk voor een website. Meer organische bezoekers betekent automatisch meer verkeer. En meer verkeer leidt tot meer conversies. Voor veel bedrijven is dit het ultieme doel van hun website. Linkbuilding helpt daarbij.

Linkbuilding uitbesteden

Wanneer je de kennis en ervaring hebt, is linkbuilding geen hogere wiskunde. Deze kennis en ervaring ontbreekt echter bij de meeste internetters. In dat geval raden we je aan om niet te gaan prutsen in het web dat linkbuilding heet. Linkbuilding uitbesteden aan een linkbuildingbureau is in dit geval veel effectiever. Ervaren bureaus snijden vaak de bochten af en zorgen voor optimale linkbuilding. Het kost wat, maar je krijgt er veel voor terug. Zo belangrijk is een goede linkbuilding strategie voor je Online vindbaarheid.

 

Online vindbaarheid

 

Hoe Kan u de vindbaarheid en koopbaarheid van uw online producten kunt vergroten?

Nu klanten zich steeds meer tot e-commerce wenden om aan hun winkelkriebels te komen, zagen moderne retailers zich geconfronteerd met de noodzaak om klanten te helpen hun producten intuïtiever te vinden. Het doel is om de efficiëntie van online detailhandel te stimuleren, samen met een betere zichtbaarheid van hun producten online. Aangezien de huidige e-commercemarkt tal van kansen biedt tegen de prijs van een groter concurrentievermogen, wordt het verbeteren van de vindbaarheid en koopbaarheid van uw producten een prioriteit die veel van uw aandacht en tijd vraagt, dus laten we de last een beetje voor u verlichten en waardevol advies geven over de er toe doen.

De productzoekfactor

Je kunt discussiëren over de prioriteit van de kip of het ei in de filosofie, maar in de wereld van e-retail is het vrij duidelijk: de reis van elke koper begint met een zoektocht naar producten en heeft uiteindelijk invloed op de uitkomst van elke aankoopbeslissing. Als detailhandelaar is het uw doel om het antwoord te vinden op het dilemma van een eeuwenoude handelaar: wat zet de koper ertoe aan om achter uw (of, de hemel verhoede, het product van de concurrent) aan te gaan in plaats van een andere aangeboden optie? Productzoekopdrachten fungeren vaak als de eerste brug die u naar uw klant bouwt en dienen als basis voor toekomstige interactie.

Maar laten we u een klein geheimpje vertellen: in werkelijkheid komt slechts een klein deel van de kopers daadwerkelijk naar uw online winkel met een duidelijk idee wat ze eigenlijk bij u willen kopen. Volgens verifieerbaar onderzoek begint slechts 30% van uw e-klanten aan hun kopersreis met een doordacht zoekplan rond een specifiek product. Dienovereenkomstig doorloopt 70% van hen gewoon verschillende opties om de beste te vinden en zo kwamen ze eigenlijk op uw geweldige webretailwebsite terecht. Let op: dit is eigenlijk een goede zaak.

Implementeer een productfilter- en updatesysteem

De reden hiervoor is dat u de aanwezigheid van deze waardevolle gasten kunt gebruiken om uw verkoop te stimuleren, op voorwaarde dat u enkele van deze eenvoudige maatregelen implementeert. Zorg er allereerst voor dat u een geavanceerd filtermechanisme op de site bedenkt, waarmee u de aangeboden producten kunt categoriseren op basis van hun prijzen, typen of garantiestatus. Het is absoluut noodzakelijk om regelmatig te controleren of de algoritmen die u gebruikt voor het filteren nauwkeurige informatie bieden, evenals voldoende gedetailleerde beschrijvingen die de klanten helpen elk segment van uw aanbod te begrijpen.

Een ander belangrijk ding om te overwegen is om een ​​procedure vast te stellen waarmee het systeem dat u gebruikt om de items te filteren, regelmatig wordt bijgewerkt met nieuwe producten die u aanbiedt, om de nauwkeurigheid en relevantie ervan te garanderen. Het onderhouden van een gezond en uitgebreid informatie-updatesysteem zal ook uw kansen vergroten om een ​​hogere positie op de lijst met zoekresultaten voor een bepaalde productcategorie te scoren. Zorg er daarnaast voor dat u voldoende investeert in het ontwerpen van zichtbare links naar productpromoties en kortingen, aangezien deze ongetwijfeld veel aandacht van uw klanten zullen trekken.

Merchandising met Panache

Besteed vervolgens aandacht aan de merchandising van uw product op een manier die ervoor zorgt dat kopers langer op uw winkelpagina blijven. Nogmaals, uw belangrijkste hulpmiddel bij het veiligstellen van betere conversies is de samensmelting van informatie en beeldmateriaal.

Onderschat om te beginnen niet de kracht van de bullets waarin u de kenmerken van uw producten beschrijft . In plaats van saaie lijsten met productkenmerken, kunt u uw opsommingstekens omzetten in betoverende beschrijvingen die ervoor zorgen dat uw lezers aan het scherm gekluisterd blijven. Hetzelfde geldt voor het bedenken van laserachtige nauwkeurige en informatieve titels voor uw producten. Hun titels moeten elk beschrijvend kenmerk bevatten waarnaar een klant kan zoeken, terwijl het de behoefte aan taaleconomie van beschrijving in evenwicht houdt en niet informatief is. Ken Evoy is de goeroe op dit gebied en adviseert winkeliers om de magie van hun woorden te gebruiken om producten te verkopen, in plaats van te proberen indruk op anderen te maken, zoals ze ons op school hebben geleerd. “Leraren leren ons schrijven om indruk te maken, niet om te communiceren”, schrijft hij in zijn boek ” Make Your Words Sell “. Het belangrijkste onderdeel van deze “betovering” is een beroep doen op de emoties van de koper, zoals geïllustreerd door Evoy: een auto kan een 1600cc-motor hebben als een functie die een beroep doet op logica, maar het is de belofte van $ 1.000 jaarlijkse besparingen aan brandstof die uiteindelijk wint van de klant.

Dezelfde filosofie kan worden toegepast in het geval van de noodzaak om kwaliteitsafbeeldingen van uw producten aan te bieden. Aangezien de online winkelervaring moet nabootsen wat de fysieke winkel standaard biedt in termen van het “gevoel” van het product, is de afbeelding die u laat zien vaak uw eerste ambassadeur die de inkomende klant begroet. Daarom moeten deze afbeeldingen een hoge resolutie hebben en worden ondersteund door kwaliteitszoomfuncties, aangezien klanten een duidelijk (je zou kunnen zeggen “high definition”) idee moeten hebben van wat ze van je producten kunnen verwachten in termen van hun uiterlijk. Dit is met name belangrijk als uw e-detailhandel producten betreft die traditioneel afhankelijk zijn van onder andere visuele aantrekkingskracht, zoals producten die verband houden met woondecoratie of mode.

Gemakkelijker zoeken en kopen met visueel zoeken

Over mode gesproken, de vindbaarheid en bruikbaarheid van de kleding die u online te koop aanbiedt, zal sterk afhangen van wat u de klanten aanbiedt in termen van hun visuele winkelervaring. Aangezien klanten voor deze producten overwegend met hun ogen winkelen, zal hun gewenste gebruikerservaring zowel voor u als voor hen de beste resultaten opleveren als u deze benadert met een intuïtief en visueel aantrekkelijk ontwerp in combinatie met geavanceerde AI-mogelijkheden.

Neem bijvoorbeeld wat Modemakers deed met de eigen technologie van om de online vindbaarheid en, belangrijker nog, de koopbaarheid van hun producten te vergroten. De gevisualiseerde inventaris stelt het winkelend publiek in staat om te zoeken naar kledingstukken die lijken op de kledingstukken die ze op een bepaald moment waarnemen. De visuele zoekmachine van Syte is gebaseerd op deep learning-technologie, waardoor kopers gemakkelijk over een afbeelding van een item kunnen bewegen om een ​​aanbod te krijgen van een hele reeks vergelijkbare producten op basis van hun kleur, ontwerp, stof of prijsklasse.

De technologie van de online vindbaarheid stopt daar niet. Dit platform is ontworpen om klanten nog meer te bieden dan “alleen” het gemak om hen de producten te presenteren die compatibel zijn met hun eerste winkelkeuzes. In het voordeel van zowel het winkelend publiek als de winkeliers, stuurt het de problemen met betrekking tot niet-beschikbare artikelmaten of producten die niet op voorraad zijn in de voorraden van de winkeliers naar de ashoop van de geschiedenis. Als oplossing biedt de visuele zoekmachine van Syte de shoppers de best passende alternatieve producten voor de look waar ze naar op zoek zijn, zoals te zien is op de onderstaande afbeelding.

 

Conclusie

Het verbeteren van de online winkelervaring van e-retailers is de focus geworden van de inspanningen van e-retailers die gericht zijn op het maximaliseren van de verkoop en het bieden van zowel een gedenkwaardige als gemakkelijke winkelervaring voor de klanten. De belangrijkste aandachtsgebieden hier zijn gerelateerd aan het stroomlijnen van de vindbaarheid en koopbaarheid van het product door toepassing van eenvoudige technieken, zoals het implementeren van kwaliteitsfiltering en productinformatie-updatesystemen, of door uitstekende productzichtbaarheid en -gevoel te bieden door middel van visuele zoektechnologie. Hoe dan ook, uw toekomstige online verkoopstrategieën zullen deze concepten en oplossingen moeten integreren om hogere conversies te verzekeren en meer inkomsten te genereren op uw manier.